KARSAN JEST Mİ ? OTOKAR M-2010 MU ?


Merhaba,

Hat taşımacılığında büyük kapışmada bakalım kim önde ?
  • Karsan Jest mi ? Otokar M-2010 mi ?

Karsan Jest


Engelli sandalyesinin yerleşimine izin veren ve geniş diz mesafelerine sahip aynı zamanda  yüksek iç tavan ve panoramik camları ile oturan ve ayaktaki yolculara ferah bir yaşam alanı sunmaktadır .



Çağdaş yeni ve özgür tasarımı ile hak ettiği övgüyü almaya layık.




Verimli Euro5 motor teknolojisi , optimize edilmiş vites dişli oranları ve ekstra hafifletilmiş tasarımı ile
rakiplerine karşı eşsiz bir yakıt tüketimi avantajı sağlıyor. Engelli erişimine uygun ve çağdaşlığın simgesi olarak maksimum oranda alçak tabana sahip olacak şekilde tasarlandığını hissettiriyor.



Otokar M-2010

Engelli erişimine uygun geniş ve ferah bir iç mekana sahip ancak koltuk diz mesafeleri ortalama
boyda bir yolcuyu bile rahatsız edebilecek düzeyde olması dezavantaj gibi gözüküyor.




Modern çizgilerle donatılmış çağdaş bir tasarıma sahip ancak çizgilerin fazlalığı insanın gözünü yoruyor.




Çevre dostu Euro5 motora sahip rakibine göre daha büyük ve güçlü bir motora sahip halen 6 vites şanzıman kullanılmaması dezavantaj olarak gözüküyor .Diğer yandan kaslı ve sağlam görünüme sahip ancak rakibinden 1 ton ağır olması sebebi ile yakıt tüketimine oldukça olumsuz yönde etki ediyor.

Fiyat ;
M2010 T143 Minibus (14+1 Kisilik) (Klimalı)(14 Oturan Yolcu + 1 Sürücü) 155.912 TL 








Bu yazıdaki içeriklerde son değişiklikler için lütfen satıcıların resmi web sitelerini ziyaret ediniz. Bu yazılar sadece görüş belirme amaçlıdır. Yazarlar içeriklerdeki yanlış bilgilerden yada sonradan değişen bilgilerden sorumlu tutulamaz. Bu yazılardaki kaynaklar firmaların resmi web siteleri ve internettir. İnternetten kaynaklı eksik yada yanlış bilgilerden sitemiz sorumlu tutulamaz.

Yorumlar

  1. Bir buçuk yıl boyunca gercek yol şartlarında optimize edilen ABS ve ESP fonksiyonları ile, dört mevsim güvenli sürüşü garanti eden Karsan Jest'in bu avantajı ile öne çıktığını söyleyebiliriz.

    YanıtlaSil
  2. Önce frenleri havalı yapsınlarda sonra ESP ye sıra gelsin. Tamamen taraflı bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  3. 2010 yilindan beri otokar kullanmaktayim resmen rezillik yasiyorum aracim 4 defa motor iki defa turbo patlatti.. İlk iki yil serwistedi personelin araci tanimadigindan we usta olmadigindan dolayi defalarca yolda kaldik araci aldigimda 50.000 tl borcum wardi aradan 4 yil gecti hale 60.000 bin lira borcum war sonuc koskoca bi bosluk we otokar a su soruyu sormak istiyorum yillardir yaninizda olan munubus esnafi sayesinde karniniz doydu weya bi ihtiyaciniz kalmadi bizden gelecek 100.000 binliraya ama yillardir diyorum hale diyorum hic bisekilde hakkimizi helal etmiyoruz bizden bir cikiyosa sizden bin ciksin... Alacak arkadaslarada soyluyorum sakin ama sakin oyle bi hata yapmayin biz o hataya dustuk siz dusmeyin...

    YanıtlaSil
  4. Rezillik kardeşim resmen otokar m 2010 aldım ön pule dağıldı fabrikası nda bile parça yok rezillik

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

New Products...

AliExpress WW

Bu blogdaki popüler yayınlar

Araç alırken 1.4 mü yoksa 1.6 mı ?

Otomatik Vites, DSG şanzıman mı, CVT şanzıman mı ? EDC Şanzıman mı ?