AUDI A6 mı ? BMW 5.20 D mi ? Yoksa Mercedes E 220 mi ?
Merhaba ;
Heyecan verecek bir kıyaslama ile karşınızdayım .Artık limuzin almaktansa bu kıyastaki arabalara bir
yöneliş söz konusu .
AUDI A6 mı ? BMW 5.20 D mi ?Yoksa Mercedes E 220 mi ?
Bu üçlü arasında dünyanın en az tüketen mükemmel limuzinini üretmek için kıyasıya bir mücadele var.Bu yarış bir iki yıl önce Mercedes'in “mucize dizel” olarak adlandırdığı dizel motorla başlatmıştı: 5.3 lt/100 km’lik performansıyla göz kamaştırmıştı.
Ve sonrasında BMW 520d için 4.9 lt/100 km lik rakamıyla atağa geçmişti.
Birde İzleyelim
Heyecan verecek bir kıyaslama ile karşınızdayım .Artık limuzin almaktansa bu kıyastaki arabalara bir
yöneliş söz konusu .
AUDI A6 mı ? BMW 5.20 D mi ?Yoksa Mercedes E 220 mi ?
Bu üçlü arasında dünyanın en az tüketen mükemmel limuzinini üretmek için kıyasıya bir mücadele var.Bu yarış bir iki yıl önce Mercedes'in “mucize dizel” olarak adlandırdığı dizel motorla başlatmıştı: 5.3 lt/100 km’lik performansıyla göz kamaştırmıştı.
Ve sonrasında BMW 520d için 4.9 lt/100 km lik rakamıyla atağa geçmişti.
Audi "Teknolojiyle bir adım önde "sloganıyla çıktığı yeni yolda rekabete farklı bir boyut kazandırmayı hedefliyor.Yeni Audi A6 2.0 TDI yı 3.0 TDI 'ye göre 100 bin TL ucuza satarak bu sınıftaki rekabeti iyice kızıştırmış gözüküyor.
Mercedes yarışta lider konumuna geçmek tüketim rakamını 5.0 lt'ye kadar düşürdü.
BMW de altta kalır mı ?Daha erken vites büyütme uyarıları ile bu devasa aracın tüketiimi 4.5 lt seviyesine çekti.
Yukarıdaki bu kapışmada Audi her ne kadar rol almasa da bu açığını fiyatı ile kapatma gayretinde.Yeni Audi
A6.20 TDI Multitronic'de BMW 5.20 den yaklaşık 5500 Euro Mercedes E220 CDI'dan ise 14 bin Euro
daha ucuza satarak bu kapışmada her zaman tercih edilebileceğini gösteriyor.
Yeni Audi A6 5 metreye yakın uzunluğuna rağmen artık daha hafif gövde ile sahip.Audi A6’da ilk olarak akıcı bölümler ve sportif bir çizgi ile dikkat çeken ve
heyecan uyandıran bir karşılama görmektesiniz.
Ve yorumları aktarayım ;
AUDI A6 ; Sınıfının en iyi arabası .Uzun yolda sürüş keyfi mükemmel.Özellikle iç kabin dizaynı harika.
Hem çok şık hem de çok ince materyaller kullanılmış. Özellikle entegre edilmiş monitor kesinlike görüş alanını etkilemiyor .
560 litre bagaj hacmi var.Ve bu hacim yatık halde 4680 litreye kadar genişleyebiliyor .
Yolda süzülerek gittiği için mükemmel bir sürüş konforu yaşatır size ve hiç bir rahatsızlık hissetmezsiniz.Maks hız 222 Km/h ve 177 PS .Yakıt tüketimi ortalama 6.41
Test edilen araba 66 bin Euro civarında ! Yukarda bahsedilen özellikler süper ama sırf bu ekstra özellikler için 76 bin Euro'yu gözden çıkarmak gerekiyor. .En sade modeli ise 45 bin Euro'dan başlıyor.
Mercedes E 220
Bu da sınıfının en eski hanımefendisi olarak bilinmekte ve en önemli özelliği dışarıdan bana neler verebileceğini göstermesi.Benim yarim gelişimden bellidir diyebilir bu araba tutukunları.
Arka koltuklar kumanda ile yatmakta ve bu halde 1950 litre bagaj hacmi var .Koltuklar kalktığında ise hacim 700 litreye düşüyor.İç dizayn ve işçilik süper! Ergonomi de tabi ki .
Zorlu zeminlerde sinirlenip içindekileri hissettiriyor. 170 beygir gücüne sahip.
Bu model sınıfının en eski ve en pahalı modeli olmakla birlikte.Test edile aracın fiyatı 48700 Euro.
BMW 5.20 D
Fiyatı ile kıyaslamada ön plana çıkmaktadır.Dar alanda parkı kolaylaştıran bagaj özelliği vardır.
Bagaj hacmi yatıkken 1670 litre yatıkken 560 litre.En kötü iç hacmine sahip ama görüş gücü ve dinamizm
konusunda bir numara.
8 otomatik vites hem etkili güç hemde daha az yakmasını sağlıyor.
Arka tekerlekleri direksoyunu oynattıkça hereket eder.
Maksimum hız 220 Km/h .184 beygir .
Toplayacak olursak Mercedes 3. sırada gösterilmiş .BMW ve AUDI ise hemen hemen aynı BMW burun farkı ile önde diyebiliriz denilmiş.
Gerçekten Limuzinlerin yerini alabilirler değil mi ?
Teşekkürler .
Teşekkürler .
muhteşem bir kasa çok ilgi çekiyor.
YanıtlaSil